Mormiz 80 år!!!

10/12 2007
Då var vi hemma igen efter en hektisk helg i Slottsbron i Värmland, där vi har varit sedan i fredags för att fira min mormor's 80-års dag i lördags. Sedan jag var typ 12 så "heter" hon Mormiz efter att jag såg den övesättningen i ett avsnitt av "Party of Five", vilket var mitt absoluta favvoprogram! Bailey var ju sååååååååååå söt!
Harry har skött sig såååååååååååå bra och charmat häcken av alla gamla tanter! =)
I alla fall, det har varit släkt och vänner för hela slanten och vi har ätit och druckit gott och eftersom ni inte har något större nöje av att få en hel redovisning av helgen, så nöjer jag mig med att sätta in lite bilder istället! Jag älskar dig Mormiz och hoppas vi får ha dig kvar i många, många år till!


image218
Min älskade Mormiz!

image219
Min kära moster Inga-Lill stod för matlagningen tillsammans med...

image220
...sin sambo Arne som är en "riktig" kock! Gissa om maten var suverän!!!

image221
I år fick jag för första gången förtroendet att göra smörgåstårten helt själv!!! *mäkta stolt*

image222
Så här fina och glada var vi dagen till ära! =)

image223
Min käre far filosoferar...

image224
Vår emigrant(Norge); Muppi (mamma altså...) har druckit en del rödvin under helgen...

image225
Harry letar "sorkisar" i Mormiz trädgård, de verkar kunna klättra nuför tiden...

image226
Fredrik är regerande Alfapet-mästare i vår familj, till allas förvåning!

image227
Mormiz hängde inte läpp över sin 2:a plats! =) Ses till jul Mormiz!

Kommentarer
Postat av: Marlon

Grattis även från mig mormiz!!!

Önskar: Marion (som du skulle sagt)

2007-12-11 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0