Hemma Hos Trazzel!

22/11 2007
Idag kom vi äntligen iväg till Mats, Marie, Trazzel & Kizzy i Smedby. Vilka supertrevliga 4-beningar & 2-beningar!!! Hoppas att Harry inte skrämde bort dem utan att vi kan träffas igen... Man vet ju aldrig med den lille reptilen! Marie & Mats ska jag i alla fall använda på utställningar i fortsättningen, Trazzel är ju champion, då borde de ju kunna få Yoggi till det oxå...
Sedan hjälpte de mig genom att visa hur jag ska tejpa monstrets öra, men det var tydligen inte så farligt som hypokondriska lilla jag trodde... Harry älskade verkligen Trazzel och maken till snäll borderhane har jag aldrig sett! Vilket underbart psyke! Vill ha!!! Tack för en trevlig kväll Marie & Mats, hoppas vi kan göra om det!

image184
Mmm, vad söt man kan vara på bild, men akta! Tänderna är sylvassa!

image185
Snyggaste Trazzel!

image186
Underbart vackra Kizzy får inte vara med, för hon är lite bitsk... =)

image187
Puss på dig farbror Trazzel!

Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

mysigt med border träff!

2007-11-23 @ 09:03:14
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/
Postat av: Pia

Jo minnsan Trazzelpojken han är allt en riktigt
liten myspys.
Det verkar era grabbar också vara !!
Haälsningar Pia

2007-11-23 @ 17:18:43
URL: http://www.catjings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0