Skolavslutning *snyft*

24/11 2007
Nu är det bara 1 månad kvar till jul hörrni! Jag äääääääääälskar jul! I år är det möjligt (men jag vet tyvärr inte hur) att jag för första gången ska fira utan min egen familj... =( Tänk att det bara ska vara en j*vla dag som är speciell! Kunde inte gubbstrutten ha fötts precis vid midnatt? Crap!

Idag var sista valpkurstillfället, mycket sorgligt! Jag var uppe i ottan och susade iväg till Maxi för att köpa present åt vår underbara Anne, det ar inte en käft där kan jag säga! Inte ens pensionärerna var vakna! Ha! Jätteskönt att kunna gå och strosa utan att bli överkörd av en rullator från ena hållet och  få en barnvagn i andra sidan (borde krävas körkort för bägge fordonen)... Nog för att jag börjar få in vanan av att bli påkörd, men det vore skönt med lite semester från det ett tag ;  )
Tyvärr var det ju snö ute... Det vet vi ju vad Harry gillar det och han höll troget fast vid sina övertygelser även idag... Sedan blev han nog väldigt, väldigt trött, för han orkade inte ens fokusera på vart jag var någonstans utan flackade med blicken och var lite osäker. Några gånger drog han iväg och fick Anne efter sig, det tyckte han var väldigt jobbigt! =) En gång blev han dock väldigt låg och fjäskade enormt för henne, vilket han inte hade något för, men han var väldigt söt!!! Svårt att behålla fattningen och inte skratta... De andra hade oxå sina snedsprång, mest labbesyskonen och de är bara FÖÖÖÖR söta när de studsar omkring och struntar fullständigt i världen runt om. Fredrik var jättesnäll och följde med och filmade samt fotade. Bilder kommer nedan, så ska vi se om vi lyckas lägga in en filmsnutt senare i eftermiddag...

image192
Liten är helt nyvaken och då brukar jag sätta honom här medan jag klär på mig.

image193
Vi går lite olika snabbt, men vi kommer fram för det mesta! =)

image194
Vi tränar 8:or om inte det framgår solklart...

image196
Anne jagar Carma & Malte ute i snön...

image197
Ser ni vad duktiga valparna är? De är faktiskt lösa allihop! =)

image198
Från vänster; Katrin & Malte, jag & Harry, Anne, Fatima & Aaron, Johanna med dotter & Carma, Lena & Ebba

image199
Anne med sin avslutningspresent!!! Den har hon gjort sig väl förtjänt av efter allt slit med oss! =)

image200
Så här trött blir man av kurs, vackra Aaron somnar snällt hos Fatima.

image201
Storebror tog över när det var fikadags!

image202
Husse fotar det Anne säger att våra vovvar ser...

image203
Sista bilden får bli på vår stora idol Anne, som faktiskt ler, tro't eller ej! =)

Kommentarer
Postat av: lena,millie,ebba

Fina bilder du fick till !! Sorgligt att det var sista gången :o(
men det kommer ju en fortsättning :oD
(glömde betala dig, förlåt! det får vi försöka fixa på nå't sätt)
Kram

2007-11-24 @ 18:10:18
URL: http://www.goldentjejenmillie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0