Hemlängtan light!

28/9 2007
Oj, nu var det verkligen ett tag sedan jag skötte skrivandet ordentligt. Måste dock ursäkta mig med att vi varit på "semester" hos min mamma i Norge och sedan hos min Mormiz i Grums och nu sitter jag i domartornet på Borås Ridhus och bloggar lite... Ska åka hem på söndag och då har vi varit borta sedan förra torsdagen, undrar om Norrköping står kvar där vi lämnade det?

Yoggi har verkligen haft en toppensemester!!! Han älskar att vara hos mamma i Norge, hon har ju egen strand nedanför huset och där tillbringar han all tid utanför husets väggar. Tomten är inhägnad, så han går och kommer som han känner för. Det är verkligen paradiset för både oss och honom! Har tagit massa härliga bilder som ni måste titta på, ska försöka lägga in dem senare ikväll eller imorgon.
Hos Mormiz har vi fått såååååå himla god mat (rotmos & fläsklägg var livsfarligt!), gått promenader ned till sjön (som Yoggi älskar, borde varit född till typ labbe eller nå't), jobbat i trädgården och igår kväll var vi i Karlstad och kollade på Jonas Gardell's nya show!!! Så fucking bra!!!!!!!!!!! Bara älskar den mannen! Mormiz är oxå ett stort fan och Fredrik gillade oxå vår favvo-gay! Yoggi fick tyvärr ligga hemma och ha tråkigt... =(

Vi har försökt träna lite allt möjligt, både lydnaden och agilityn. Han har den senaste veckan gjort kalasfina inkallningar och satt sig superduper vid sidan! Hoppas bara att det håller i sig tills vi ska tävla i Söderköping 6/10... Har varit liiiite hårdare med läggandet, för jag vill inte veta av att han står kvar en gång till!

Annars håller vi på och förbereder oss för utökningen som kommer i nästa vecka i form av "Harry". Alla är som sagt emot idén utom jag, vilket inte alls är ovanligt, men jag hoppas att de andra ändrar sig när de får träffa honom. Annars har vi verkligen problem!

Har läst ut sista Harry Potter-boken, snyft!!! Lite trist epilog, annars mycket bra bok, rekommenderas!!!

Kom tillbaks imorgon och kolla bilderna!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna och Viggo

wiiieee nu är ni hemma !!

2007-10-01 @ 21:20:46
URL: http://freewebs.com/vovvenviggo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0