Spårträning med Anne

2/4 2008

Igår var första dagen på nya jobbet för mig, kommer nog att trivas kanon. Men visst är det jobbigt, jag har ju 9,5 timmars arbetsdagar utan rast och det tar ändå 30 minuter till Linköping... Har faktiskt varit ledig i 6 månader...
Så igår snurrade huvudet ganska bra på eftermiddagen och jag hann vara hemma typ 1 timme innan det var dax att styra bilen mot Sörping. Anne hade lagt spår åt Harry uppe vid Petersburg och det var väldigt lugnt och fint där uppe i skogen. Hon började med att "känna" på honom lite, de har ju mest varit lärare och elev för varandra hittills... Jag och Yoggi satt jättenervösa på en bänk och tittade på. Eller tja, Yoggi tyckte det var apboring att bara kolla på lillebrorsan!

image449
"Hör här, lille herr'n!"

image450
Harry AVGUDAR Anne! = )

image451
"Jag gör vad som helst för lite godis..."

image452
"Kolla vad vi hittade i skogen!" = )



Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Nytt jobb och spårträning!! Låter som en himla bra början på veckan!! Men hur blev slutet??
Trevlig helg! Kram

2008-04-04 @ 22:29:05
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0