Jobb, jobb, jobb och liiite semester...

4/8 2008
Börjar med att ge mig själv eloge för 200 arbetade timmar i juli, därav dåligt bloggande... Sedan ett stort grattis på 26-års dagen!!! = ) Har fått en ny bilstereo som man kan koppla in I-Poden i av Fredrik och hans familj! Tusen tack!!! Så han fick höra Lars Winnerbäck hela vägen till Mormiz idag... hehehe...

Så har jag & vovvarna hunnit med ett par dagar i Norge med mamma & pappa, medan husse var hemma och jobbade. Vi har nu i helgen varit i Göteborg med Fredrik's syster Tina och hennes underbara pojkvän Styrbjörn! Där mötte vi även upp med min älskade gudson Oscar och hans föräldrar & syskon. Härligt!!! Nu sitter vi hos Mormiz och ska fixigreja lite åt henne innan vi åker hem på onsdag... Hårt att vara ledig ; ) På lördag är det grytprov för Yoggi och jag har inte bestämt mig angående Kanalettan på torsdag för Harry's del, har inte tränat något alls... =(

Så här kommer bilder från årets mest hektiska månad...


Kapten Lava...


En dyblöt Harry efter morgondoppet! = )


Yoggi verkar ha hittat något gott i vattnet...


Ser ni vad klart vatten?


Harry torkar sig...


Yoggi spanar över vidderna...


Grabbarna hjälper mig att öppna paket, hihihi... inget ömtåligt som tur var...


Min älskade gudson; Oscar Isac Peter Lycén


Familjens hundar Ludde, Bamse & Diablo är bra kuddar! = )


Vi kirrade påklädning perfekt, eller hur Oscar? Din mamma har ingen koll! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Undrade vart du tagit vägen, men nu fick man ju en förklaring!!!! Ett sent GRATTIS till dig!!!!! Kram

2008-08-05 @ 07:00:25
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: johanna m fam.

men hallå är morgondoppsbilderna nytagna?? Varför har vi ösregn å ni sol???

2008-08-05 @ 10:05:29
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0