Veckan Som Gick...

18/6 2008

Förra veckan jobbade jag galet mycket och det blev inte mycket tid över för vovvarna. På måndagen var det "skolavslutning" på Harry's kurs och han skötte sig väldigt bra!!! Så fort han får något att focusera på så blir han en helt annan hund, känner mig hyfsat lugn inför nästa veckas debut... Han hittade sin favvotjej Ebba och de rumlade runt i gräset efter träningen.


Bjäbba, Harry & Iller


Bjäbba & Harry leker i sandlådan som små barn ska göra.

Efter det var vi tyvärr tvugna att lämna våra älsklingar i Söderköping, där tant Sandra och farmor Birgitta tog hand om dem. På tisdagen hade vi avslutning med Kusten's på Petersburg, ca 30 medlemmar och deras hundar samlades för 5-kamp och lite mat. En av grenarna i 5-kampen var att apportera in leksaker från en liggande rockring. Det fanns 7 saker och jag var övertygad om att det skulle gå MYCKET bättre för mig & Harry än för Fredrik & Yoggi. Harry fattade inte riktigt grejen, men kom snällt in med 3 saker, mycket nöjd!!! Sedan skulle Fredrik & Yoggi köra och hör och häpna: Yoggi kom in med 6 saker!!!!!!!!!!!!!!!!! Han blev som förbytt och for fram och tillbaka som en idiot med sakerna! Bästa grabbarna!!!
De sov i Söderköping 2 nätter till och sedan hämtade jag hem dem, eftersom vi skulle åka bort över helgen så ville vi passa på att träffa dem lite. Det är grymt tomt utan dem hemma!

Helgen spenderades i Göteborg med Jonas & Elin, samt min kära pappa. På lördagen var det Monster Jam, vilket rockade rejält!!! Speciellt motorcrossgrabbarna, de var riktigt galna!


Fr. v: El Toro Loco, Donkey Kong, Taz, Monster Mutt & Superman


Tyvärr gick det inte så bra för ende svensken; Thor.


Crazy person no 1


Crazy person no 2


Det var en gång en husvagn... men det ändrade El Toro Loco på... =)

På kvällen kollade vi naturligtvis på matchen, synd att det slutade så illa... = ( Sedan drog vi på Liseberg och söndagen spenderades på Universeum. Mycket trevlig helg, tack allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0