Äntligen Hemma!

18/12 2009

Nu är jag äntligen på plats i Norrpan!!! Åkte direkt och hämtade mina älskade vovvar hos svärfar, tusen tack för hjälpen! Sedan åkte vi till Himpa för en snöyra utan dess like, vilket hundarna älskade som bara den. Det var hyfsat jobbigt att gå i snön, tur att jag hade mina kängor.

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma med hundarna och Fredrik, på tisdag eller onsdag bär det av till Värmland och så är jag ledig till 6/1 2010 då jag jobbar mitt första pass på Arlanda!!! =S Imorgon ska vi nog ut i skogen på en snöpromenad med varm choklad och limpsmörgåsar med prickig korv i Åby, måste fota årets julkort oxå! =D Så skönt att vara hemma, har saknat er allihop!


Harry i full fart!



Min fina Yoggi!


Det var lite mörkt nere vid ån...


Race i pudersnö = bästa leken!!!


Harry Ferrari...


Brum, brum!


Älskar den här bilden! Så vacker!


Hahahaha, det finns en Harry under all snö, jag lovar! =D



Kommentarer
Postat av: Johanna och gänget

ÅÅ jag gillar bilden på Harry Sååååå söt!

2009-12-18 @ 21:30:49
Postat av: Karin

Kärlek!!

2009-12-19 @ 00:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0