God Fortsättning!

26/12 2009

Hoppas att julen har varit underbar för er alla, här har den varit lite känslosam, men vi reder oss. Hundarna njuter av snön och de gillade sina julklappar oxå tror jag... Jag älskade mina julklappar som vanligt: allra mest den jag fick av mina fantastiska föräldrar: ett presentkort på ridlektioner i Nacka där pappa bor... Så jag antar att det är dax att kasta sig upp i sadeln igen efter 2 års uppehåll. Läskigt, men så otroligt roligt oxå!!! Ni kommer få rapport om hur det fortskrider... =D
Snön fortsätter att vräka ned och i natt körde jag hem min moster och hennes man, jag lyckades köra fast 2 gånger och fick lite panik eftersom alla sov utom mamma och alla hade druckit... Men jag kom loss tillslut och stöp i säng 03.30...
Imorgon bär det av till "stan" för att köpa ridkläder, har bara hjälmen kvar sedan jag höll på och tur är väl det för den kostar 2800:- i butik. =O Helt vansinnigt!

God Fortsättning!!!


Husse får hjälp med granen, eller hjälp och hjälp...


Harry väntar på tomten! ♥


Snygga killar framför granen! =D


"Meh! Bli're några julklappar idag eller???"


Såja, det var bättre! =D


Vilken söt tomte!!! =D


Äntligen kom husse!


Spelhålan! =D


Kapten Laban har hängt för mycket med vovvarna, hon gör oxå high-five! =D


Kommentarer
Postat av: Camilla. V o Isac

Ni verkar ha haft en härlig jul! Visst är hundarna som barn, dom älskar julklappar. Isac tror att alla paket är till honom! :)

God fortsättning!

Kram fr oss

2009-12-27 @ 16:44:31
URL: http://isacofoto.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0