Let Me Update You...

2009-01-29

Hej på er! Har varit dålig aktivitet här p.g.a. sjukdommar, först voffarna, sedan husse och sist ut matte. Nu verkar det dock vara över (tack och lov!!!), men istället har kameran fått värsta rycket! Den har ju varit si och så sedan Yoggi kräktes på den efter Gotland... Men sedan har den skärpt till sig och fungerade toppen imorse när jag var ute och fotade voffarna i snön här hos Mormiz, men nu när jag kopplade i kameran i datorn så har alla bilder sedan Florida försvunnit! =( MÅSTE köpa ny kamera, men vet inte om jag ska köpa en likadan så länge eller om jag ska gå ut stenhårt och köpa en systemkamera??? Kan dessutom ingenting om så avancerade kameror, vill ha tips på vilken sort jag ska köpa!!!!!!!!!!!!! Vet ju att ni kan en hel del mer än mig om detta ämne, så lämna en kommentar längst ned med erat bästa tips på märke och modell!

Vi blir kvar i Värmland tills måndag och på torsdag kväll är det terminsstart för tävlingslydnad!!! Oups, kanske dax att börja träna?...

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Vad ska du ha kameran till för?? Spontanfotograferinge eller fotografering? Finns inte korten kvar på minneskortet??

2009-01-29 @ 21:49:57
Postat av: Sarah,Yoggi&Harry

Jag ska fotografera mina voffar! Om jag sätter på kameran i "ta bild" läget så står det "Kort Fullt" och det går inte att ta kort. Om jag då byter till läget där den visar bilderna, då står det "Inga Kort". Så jag vet inte vad den vill... =(

2009-01-30 @ 10:35:56
Postat av: Amanda

Men du, har det inte bara råkat skapats en ny mapp på något vänster? Testa att ta minneskortet och kör in det i en dator eller annan kamera, då kanske ni hittar dom där?!

2009-01-30 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0