Ny Familjemedlem

26/6 2009

Idag tog vi ett STORT steg, inspirerade av Danne & Johanna, vi skaffade systemkamera! Ojojoj, har nästan blivit gråhårig på bara några dagar. Jag har ju funderat på det länge, länge, men inte vågat ta steget.
Vi diskuterade hemma och sedan med en av Fredrik's vänner som jobbar på fotoavdelningen på Media Markt och tittade på olika alternativ. Jag ville först ha en Canon EOS 450, men den fanns inte hemma och de kunde inte svara på när den kom. Men Tommy var helt övertygad om att vi skulle ha en 500D som även kan filma, men jag tyckte den var för dyr. Det tyckte dock inte Fredrik som pratade om den under kvällen och när det inte skiljde mer och vi kommer kunna filma med den, så beslöt vi oss igår kväll för att göra slag i saken idag.
Så nu på eftermiddagen var vi där och Tommy plockade ihop en Canon EOS 500D, ett Tamron AF70-300 mm objektiv, ett HAMA-stativ och en fin Golla-väska! =D SPÄNNANDE!!!
Tittade oxå ut ett Bamboo-ritbord som jag ska önska mig i födelsedagspresent!!! Tack Tommy för ett toppenköp!


Vår nya kompis, massor att lära!!! JIPPIE!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heja Heja!! Nu räknar jag med superfina bilder från norpan! Haha och jag som hoppas på att få sålt min i dagarna... Men men.. Den var lite för stor insåg jag när man inte har råd att ha en analog liten en att dra med sig runt i världen också :P.

Ha det fiint i solen!! Kraaaam

2009-06-27 @ 18:17:50
URL: http://vildatassar.se
Postat av: Anonym

Stort GRATTIS till ny förvävet!!!!! Kram

2009-06-28 @ 20:59:56
Postat av: Trazzel

Oj, jaha det blir ju spännande, vi ska ställa för den domaren i Ransäter, ........Angående Hrrys skällande, var på föreläsning hos Anders Hallgren för länge sedan, och även svenska killen som brukar vara på TV som hundcoch gav följande tips, lär Harry skälla på kommando så kommer han sluta skälla när han inte ska, den teorin tror jag stenhårt på och har även sett resultat av. Tjing, Trazzel me familj

2009-07-12 @ 13:10:52
URL: http://www.varahundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0