Yoggi's Semester...

18/6 2009

"Nu har jag åkt med gammelhusse på semester, vi tänker fira Midsommar i Norge hos mormor! Lämnade lillebror, matte & husse hemma för jobb och träning, ska bli ganska skönt att få vara ensam majestät! Ingen matte som gnäller när husse ger mig lite glass eller ett fjuttigt chips, kanske jaga katten lite när ingen ser och definitivt BADA!!! Ska sitta nere vid stranden varje dag och titta på pippina, mormor hade visst fått upp en älg på stranden, kanske kollar det lite. Äta ben i trädgården, bli kliad på magen, sova i husses säng (såg att matte skickade med Bia-Bädden, vem tror hon att hon lurar?) och jag ska ha sovmorgon VARJE dag, ingen kör upp mig innan 10.00. Här är lite bilder i förväg så ni kan se precis hur kul jag kommer att ha det:









Mmm, vi kan väl höras efter helgen och se vem som hade trevligast! = D

Trevlig Midsommar! / Yoggi the Dog"

Kommentarer
Postat av: Johanna med flock

Trevlig semester!

2009-06-18 @ 14:04:14
Postat av: Annelie & Martin

Ha det underbart!!!!

Önskar er en trevlig midsommar!!!

Kram

2009-06-18 @ 21:58:10
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Pia

Trevlig midsommar helg !

Kram Pia

2009-06-20 @ 13:41:28
URL: http://www.catjings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0