Picture-Mania!

1/10 2009

Nu har det varit tyst om mina älskade vovvar alldeles för länge! Trots att jag idag har varit ledig ganska exakt 5 veckor och haft all tid i världen för att fota och träna...vi har dock tränat och promenerat en hel den, fast inte dokumenterat det hela =D Harry får ju nämligen sedan en vecka tillbaka tävla officiellt!!! ÄNTLIGEN!!! Känns helt underbart, ett halvår har gått och det har varit grymt jobbigt...  Så vi kör LK 1 i Sörping nästa lördag, utställning i Strängnäs 17/10 och LK 1 i Linköping dagen efter! Det riktigt kliar i mig, fast vi har fått ett rejält bakslag i linförigheten, så vi får se hur det går, ställer inga krav på honom nu. Det ska bara bli kul att få komma ut igen! =D

Sedan i tisdags är vi hos mamma & mormor i Slottsbron och vi ska åka hem idag... =( Igår var jag mamma nere vid sjön med hundarna och de trivdes verkligen! Så det blir inte mycket text, mest bilder idag. Yoggi's inplanerade massage/laserterapi fick skjutas fram för vi hinner inte hem till den tiden... =( På söndag bär det av mot Sthlm...


Harry Headfirst...


Fångade min kära mamma på bild!


Min vackra Yoggi! ♥


Harry är VÄLDIGT svårfotad! =D


Harry dansar lätt runt Yoggi! =D


Mycket snygg ökad trav måste jag säga!


Badass Yoggi!


Harry ser lite skrajsen ut...


Yoggi läxar upp lillebror...


Ibland kramas de istället ; )


Vissa bilder är bara ren tur!!! =D


"Sitt sa jag!"


"You're so dead!"


"Wazaaaaaa!"


Hoppa bock...


"I'm outta here!"


Broderskärlek... ♥



Kommentarer
Postat av: Annelie & Martin

Härliga dagar och underbart att halvåret är över!! Lycka till på tävlingsbanorna!! KRAM

2009-10-04 @ 07:49:59
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Camilla.V o Isac

Vad skönt att halvåret har gått nu. Vi kanske kommer och hejar på er i Linköping. Underbara bilder när grabbarna leker ;)

Kram fr oss

2009-10-04 @ 08:51:55
URL: http://isacofoto.dinstudio.se
Postat av: Johanna med flock

heja på nu ute på tävlingarna!

2009-10-04 @ 17:20:35
URL: http://vovvenviggo.blogg.se/
Postat av: Pia

Härlig bild serie på två mysiga BT !!!

Kramis

2009-10-09 @ 10:35:26
URL: http://www.catjings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0