Handler Sökes!!!

6/9 2009

Nu behöver jag er hjälp, kära vänner!

Harry har ju inte tävlat officiellt sedan februari och missat hela detta år, p.g.a. slarv från veterinärens sida som ni säkert vet. Hans kullsyskon har gått från klarhet till klarhet och fått cert. Nu är det Harry's tur och ni vet själva hur ont om utställningar det är kvar i år. Jag ska åka till Terrierklubben i Strängnäs 17/10, men vill så himla gärna att han får en chans till...

Ska du åka till Växjö 1:a november? Har du plats i din bil och ditt hjärta för en tossig liten borderterrierkille som älskar allt och alla? Jag står naturligtvis för hans kostnader och ger en liten ersättning som tack för hjälpen.
Jag är själv uppbokad på Änglahoppet's 25-års jubiléum i Borås, en av Nordens största ponnyhopptävlingar... CG dömer i Växjö, dock inte borderterrier, och Monica skulle vara hemma...

Jag ber er från botten av mitt hjärta att ställa upp och visa denne lille kille, som har ett hjärta av guld och förtjänar sin framgång nu. Jag ber om svar innan 28/9, då anmälningstiden går ut...



OBS!!! Han levereras MED utställningspäls! =D


Kommentarer
Postat av: Rosa,Cappie,TomTom & Dalton

Hallåj

Hoppas att det löser sej för dej , vi ska inte dit.

Vet inte varför du fått för dej att jag inte visar mina hundar själv?! För det gör jag nämligen. Ostkanten hade lite speciella omständigheter som de inblandade vet om om det är den enda utställningen du syftar på? :-)

2009-09-07 @ 05:37:09
URL: http://frisegardborder.be
Postat av: Pia

Nu gör jag ett nytt försök att skriva här.Hmm jag tror din blogg vill bojkotta mej fniss

Tusen tack snälla Sarah för hjälpen på Värmlandsborden !! Kramis på dej !!

Jag vet precis hur du känner det med att vilja få hundarna utställda och själv inte kunna åka.

Jag skall hålla tummarna för dej att det kommer lösa sig. Hade jag åkt så hade jag självklart plockat med mig lille Harry. Men som det ser ut nu så kommer det inte bli så.

lycka till !!

kramis Pia med Catjingsflocken

2009-09-07 @ 21:00:25
URL: http://www.catjings.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0