Taking a New Path...

22/4 2010

Idag är en dag med stora fjärilar, ett brett leende och samtidigt ett molande vemod.

Jag har inte haft mycket att vara glad för den senaste tiden och ibland tror jag att jag ska glömma bort hur det känns, men idag har jag tagit ett stort steg i rätt riktining...

Jag har länge velat utbilda mig inom hundsporten och det har alltid slutat med att jag har tänkt att jag inte har det som krävs, att jag aldrig kommer att bli bra på hundar och så har jag lagt ned projekt efter projekt.
Men sedan mormor gick bort så har jag haft mycket tid att tänka och om det är något jag har lärt mig av hennes bortgång, så är det att vi bara har idag givet. Framtiden är bara en vacker dröm som förhoppningsvis blir sann. Seize the day and stay in the moment!

So here it comes: idag fick jag ett samtal och kunde därmed lämna in min anmälan till INSTRUKTÖRSUTBILDNING-HELG på Hundens Hus i Stockholm med start i augusti!!! Det känns så jävla stort och roligt och nervöst och otroligt! Jag har baktankar med det här, men de tar vi vid ett senare tillfälle... Hehehe. Idag är det bara glädje och min hyllning till mormor är att jag gör det jag själv vill med mitt liv och utvecklas till något bra!
Det kommer också att bli en resa för mig & Harry, jag tror och hoppas att det kommer att göra oss ännu mer samspelta och att jag kanske får några nycklar till honom också.

Jag älskar dig Harry - det här gör vi tillsammans - för Mormiz! ♥

Kommentarer
Postat av: Lizette

Bra där sarah:D tycker jag verkligen du ska satsa på :D

2010-04-22 @ 21:56:30
Postat av: Johanna med familj

Vi hejar på dej!

2010-04-22 @ 22:01:37
Postat av: Karin & co

Tjohoo! Vi ser fram emot att sitta på första bänk som elever sedan...det ska visst inte finnas några hopplösa fall :D

2010-04-23 @ 06:16:29
Postat av: Maria och Agnes

Vi vill inte bara heja på dig vi kanske till och med kommer och morsar - på någon kurs!



BRA JOBBAT OCH BRA BESLUT!



Jag tror det finns en stolt mormor som ser dig nu, och ler...

Kram!

2010-04-24 @ 19:50:20
URL: http://www.flitiglisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0