Tonight, I Celebrate My Love For You...

23/8 2010

Jag älskar mina hundar av hela mitt hjärta! Det känns helt overkligt att man kan älska någon så mycket, det är ju "bara" hundar... Men inte i mitt fall.
De är mina bästa vänner, min sol, min måne, mitt syre, mitt allt. De dömmer inte vad jag säger eller gör, de pratar inte illa om mig när jag inte är med. De kan sitta vid min sida i timmar när jag är ledsen, utan att tröttna. De sover i min säng om jag känner mig ensam och liten i den här stora världen. De glädjs med mig för de framgångar jag har och ger mig ork att fortsätta när livet går mig emot. De gör allt för mig och kräver nästan ingenting tillbaka.
De är inga stjärnor om man tittar till tävlingsresultat, men de är mina hjältar i vardagen. De gör mitt liv så mycket lättare och jag har ingen större glädje i världen än att få umgås med dem. Jag kan aldrig ge tillbaka ens en bråkdel av det de ger mig, men jag kan göra mitt bästa för att ge dem det de vill ha och behöver.

Så jag vill höja mitt glas för de stora kärlekarna i mitt liv: Bombax Yoggi & Bombax Julius Caesar! Jag hoppas att vi får många lyckliga år tillsammans. Det är en sann ära att få vara er ägare och vän.


Kommentarer
Postat av: Rosa , Cappie,TomTom och Royz

Förstår precis hur du känner för hundarna , jag gör detsamma för mina tre =)

kram

2010-08-29 @ 16:42:34
URL: http://frisegardborder.be
Postat av: Frida

det är svårt att beskriva för många... de är bara de med hund som de värderar högst i världen som har en liten aning om vad det handlar om! Sen är borderterrier i en klass för sig i att bli en familj...

Men en sak jag reagera på Sarah: du har skrivit ut Yoggis grytanlagsresultat på hans sida.. du vet att godkänt grytanlag ger tecknet J?? :) titlar ska man skriva dit! ;)

tusen kramar!

2010-08-30 @ 11:02:24
URL: http://fridawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0