Suck...

27/12 2010

Alltså, jag älskar verkligen mina hundar över allt annat, men ibland blir jag  SÅ trött... Jag köper så fina leksaker till dem och de i affären LOVAR att de är slitstarka och hållbara för tuffa tag... Tjena, är allt jag har att säga... De har inte testat dem på envisa, fokuserade borderterriers... För inte fan håller leksakerna ens 2 minuter!!! Nu ligger diverse djurkadaver utspridda över hela lägenheten: grisben i gummig, innanmätet på ett stackars lejon, en räv med avslitet huvud och andra trevligheter.
Om ni känner till någon hållbar leksak: tell me!

De har haft en fantastisk jul och den började på bästa sätt: grötfrukost hos flickvännen Greta!!! Där fick Yoggi sin bästa julklapp: 1 timmes ostörd betraktning av Gretas 2 vaktlar i sin bur!!! Han vill oxå ha, tydligen...

Annars har faktiskt Greta & Yoggi rykt ihop rejält 2 gånger nu... I förrgår så lekte alla 3 snällt på fotbollsplanen och jag & Malin stod och pratade, när det helt plötsligt blev ett jävla liv ute i snön. Jag försökte ta mig till dem fortast möjligt och skrek åt dem att sluta. Väl framme fick vi isär dem och de åkte på rygg på varsitt håll, sedan fick de leka igen och det var inget problem. Så igår så hända samma sak och när jag kom fram och skulle dra isär dem så följde Greta med... Hon satt nämligen stenhårt fast i hans överläpp! Jag fick bända isär hennes käkar för att få loss Yoggi och det enda jag tänkte var: "SHIT! My Dog! Jag kan inte visa en hund med piercad överläpp!" Men det är svullet som fan nu, men det hinner gå ned på en vecka!

Ska bli så kul att ställa honom igen, han är så fin nu! Och underbara Sandra ska visa Harry, det ska bli så kul att se!!! Han är ju fin i sig själv så det kommer säkert gå bra, bara han inte skämmer ut sig så Sandra inte vill vara med honom... KUL ska det bli i alla fall!!!
Ska även sätta mig och jobba på en sammanställning av 2010 till Årskrönikan...
 GOD FORTSÄTTNING ALLA VÅRA VÄNNER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0