Bad i Djurgårdskanalen!

8/6 2010

Idag har jag motionerat! Först en timme runt Djurgården i morse, då en rabiat canadagås MORRADE åt mig! Jag skojar inte, den morrade verkligen!!! De var typ hur många som helst på båda sidorna om vägen och hade massa ungar överallt... Är lite skraj för fåglar, de är opålitliga... Men jag överlevde! =D

Jag slutade toktidigt, åkte och hämtade hundarna som var med pappa på jobbet... Vi var hemma ett tag, sedan packade vi in oss i bilen och åkte hem till världens bästa Karin och Niclas med hundar! Vi hade planerat in en tur till Gärdet för att Harry & Hugo skulle få springa av sig lite, Hugo som dessutom firade ett kanonbra genomfört anlagsprov i viltspår tidigare på dagen! GRATTIS!!!
Jag hade tänkt lämna Yoggi hemma, eftersom jag blir så stressad av att ha honom bland andra hundar, men jag hade inte hjärta att lämna honom ensam! Det gick i alla fall bra, han var t.o.m. lös när jag inte såg några andra hundar utan det bara var våra 3. Han var även duktig i kopplet när alla lösa hundar kom fram och hälsade på honom.

Det var en underbar promenad med mycket prat och bad för hundarna! Tusen tack för att du finns Karin! You made my day!


Yoggi ska simma efter en anka på andra sidan... Tror han...


Lipsillen Harry är en ny sorts fisk...


Full fart mot land!


"Taadaa!"


"Shake it!"


"Sunny side up..."


Mattes hjärta! ♥


Vår fin, fina kompis Hugo!


Harry torkar sig innan det är dax att återvända till bilen... =D

När vi kom hem på kvällen gav jag mig ut på intervall (gå 2/jogga 1) i 30 minuter, så nu tänker jag sova...


Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2010-06-09 @ 07:07:07
URL: http://freddythedog.blogspot.com
Postat av: Frida

Vad duktig du är som håller igång och motionerar! keep up the good work!

2010-06-09 @ 07:48:20
URL: http://fridawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0