Kvalitétstid!

17/6 2010

Idag har det hänt massa spännande saker!

Jag var i Svea Hovrätt på "utbildning" i ett spännande fall och det höll på hela dagen. Mitt under pågående förhandling kommer två snubbar in, den ena med stor kamera och den andra i mjukisbrallor och knallorange t-shirt... Så bröt vi för lunch och jag började gå ned mot Gamla Stan när jag hör någon ropa: "Sofie, Sofie!" (fingrerat namn) och jag fortsätter gå, för jag heter ju inte Sofie (vad jag vet...). Men personen fortsätter gå efter mig och tillslut inser jag att det är mig han försöker få kontakt med och kommer ihåg att den åtaldes fd. flickvän heter Sofie... Så jag säger att jag  inte är Sofie, varpå han säger:
-Men du var ju inne på rättegången...
-Ja...
-Och du är inte Sofie?
-Näe...
-Ska du vittna?
-Nej.
-Då förstår jag verkligen inte vad du gör här!
-Av eget intresse.
-Är det sant? Det var konstigt...
Under den här pratstunden har hans fotograf hunnit ta kort på mig oxå! =D

Spännande saker i LaLa-land... Men inget på nyheterna om mig dock... =(

Har dessutom åkt buss både dit och hem utan att åka vilse, ramla eller göra bort mig helt... =) Det finns hopp, HATAR att åka kollektivt, men det är ju bra för miljön!

På kvällen tog jag bilen ut till Frihamnen och gick över Gärdet och runt Djurgårdskanalen med mina älskade, älskade hundar! Vet inte vad jag skulle göra utan dem!!!
Harry sprang som en tok! Han behövde det verkligen... I tisdags var de ju med mig på Hundstallet och det var kanske inte så kul och sedan var det en timmes koppelpromenad igår, så energin fanns...


-Mums!


Blomstrande skönhet!


En Harry mitt på Gärdet!


I ♥ Yoggi

Nu laddar vi om inför 3 dagars utställning på Elmia!!! Det borde ju bli någon placering i Team Wänfelt/Wallin Bååth! =D


Kommentarer
Postat av: Maria och Agnes

Så jättefina bilder och vilken dråplig historia med fotografen, hihi!

Hoppas att ni får en fantastisk Elmia-helg, ROCKA FETT! Jag ska hålla tummarna och Agnes tassarna <3

2010-06-18 @ 09:12:41
URL: http://www.flitiglisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0