Utställning på Himpa!

5/6 2010

Idag var det dax för nya tag och även om förutsättningarna inte var de bästa så hade vi världens bästa pappa på plats som stöd och det var så skönt!
Mycket folk på Himpa och många kära vänner som hejjade på och pratade, alltid lika roligt vid ringside! =D Visade monstret för Monica & CG som tyckte han var godkänd nu när pälsen var borta.

Han skötte sig KANONBRA i ringen!!! Han stod jättefint och gock bra, trots att han var längst fram och inte fick någon draghjälp... =D
Det lilla jag hörde av domaren var positivt och vi fick en 1:a på kvalitéen. Sedan gick allt väldigt fort och mina "klasskompisar" drabbades av blåa kort en efter en... Så det blev bara vi kvar och vi fick även CK!!! =D Sedan åkte vi ut direkt i konkurrensen om bästa hane, men det gjorde inget för han var så fin och duktig!!! För att fira så köpte vi våran CK-rosett och en tävlingspärm från Agria. Kritiken
Tusen tack till Maria & Camilla som tog kort åt mig!!! =D
Nu laddar vi om inför olydnadstävling i Linköping nästa lördag och sedan Elmia om 2 veckor!!! LÄNGTAR!


Min älskade, snygga, jättekonstiga Harry! ♥ Jag älskar dig!!! Foto: C. Veneroth


Full fart framåt! Foto: M. Nilsson



Han står bra nuför tiden! Foto: M. Nilsson


I konkurrensen... Foto: M. Nilsson




Kommentarer
Postat av: Annelie

Stort GRATTIS till sett super rasultat !!

Kramisar

2010-06-06 @ 07:25:37
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Johanna

GRATTIS snyggingar!

2010-06-06 @ 15:48:34
Postat av: Karin & co

Grattis!!! Sjukt roligt att ni vann med CK :-) Kramar från oss alla

2010-06-07 @ 06:40:13
URL: http://freddythedog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0