Good Intentions Gone Bad...

♥2/2 2011

Idag hade jag planerat en lång och skön promenad runt Gärdet och längs vattnet in till stan, mest för att hundarna skulle få ha lite roligt när de har så långa tråkiga dagar när jag jobbar... Men det som lät som en fin idé slutade mest med att alla var missnöjda...
Först träffade vi Karin utanför hennes jobb och DET var roligt!!! Det var jättelängesedan! ♥ Underbara vän!

Sedan gick vi ut på Gärdet och jag släppte hundarna och det var ju också roligt! Men sedan kom vi till den kopplade biten längs vattnet... Yoggi, felprogrammerad som han är, kastade sig mot kanten för att spana efter fåglar och sedan gick han och drog mot vattnet HELA vägen in till stan... Detta uppskattade varken jag eller Harry, som var mer inne på samma spår: framåt... Men Yoggi envisades och drog och drog och Harry drog åt andra hållet... Gissa hur kul det kändes?
Så i helgen som kommer ska grabbarna få kvalitétstid för sig själva: Yoggi åker med Fredrik hem till Norrköping imorgon och får fara med farfar till landet på lördag! =D Harry blir kvar i stan med mig och ska gå på kurs på Hundens Hus hela helgen, tråkigt för honom att det bara är föreläsningar, men nyttigt. Ska försöka squeeza in ett besök till Drottningholm, så han får brumma loss lite, lös. Det är inhägnat och bra, för er som hann bli oroliga... =D


"Tjohoo!"


"Tjarååå!"


Yoggi ♥


"Oups, här vare halt..."


På snön var det lite bättre fäste! Harry ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0