We Love Aiko!!!

10/1 2011

Igår var vi tvugna att lämna ifrån oss Aiko efter 5 dagars mys! För mysigare hund har jag svårt att föreställa mig! Så himla mån om att vara nära och med på allt.
Hon fick följa med till grabbarnas paradis över helgen och jag tror att hon gillade det, hon också. Så skönt att gå med 3 lösa, sprudlande glada borderterriers som bara fräser fram i snön, nosar upp ett vildsvin, ställer sig i jakt position på rad och sedan på kommando  puffar i väg framåt istället.
Jag var liiite nervös igår när jag skulle ge mig på projektet att åka tåg med alla 3 hundarna, men det gick så sjukt bra! Yoggi och Harry sov snällt i ett säte på min jacka och Aiko i mitt knä, jag bara satt och smålog hela vägen till Stockholm. Tyvärr så blev Aiko jätteglad när hon träffade Stine... =)

Här kommer bilder från vår helg!


Trötta vovvar på hotellet efter utställningen


Trötta vovvar på landet efter en dags lekande i snön


"Sisten till grinden är en katt!"


Fullt ös!


Tough guy! =)


Aiko ♥


Buds a'hunting!


"Griiiisen, var é du???"


ÅHHH!!!! Fr. v: Yoggi, Aiko & Harry ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0